måndag 16 januari 2012

Jag byter, igen.

Var inte nöjd med min föregående blogg på one.com, så därför startar jag upp denna igen. Lägger upp lite bilder från december 2011 som låg på förra bloggen.



Gott nytt år önskar Anna och Peter



Julafton firades, enligt ny tradition, hos syster min. Här har vi syskonen Holmström.



Gomamma fångades på bild! Tyvärr lyckades jag inte få med pappa riktigt.



Jag och syster yster min.



Barnen är otåliga, var är tomten? hungriga är dom knappast.



Längst fram, janssons frestelse. Mammas specialité!



Under julhelgen hann jag äntligen träffa Sebastian och Sofia och deras lilltös Klara.






Ett besök hos Johanna i nyrenoverade villan hanns med. Detta är från orkidéfönstret i hallen. Dom har gjort en helt fantastisk hallutbyggnad!



Vi tog en middag och spelkväll hos vännerna Lars och Emma. Här är en bild på deras små rara töser.



Roade mig med att slå in paket med extra fint papper i år.



Vem gillar inte julblommor? Här hyacinther och en jättefin julgrupp med orkidéer som jag fick av Annelie i födelsedagspresent.



Älskar belysning på vintern! Ljusslinga runt spegeln från Mias.



Det doftade ljuvligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar