torsdag 22 april 2010

torsdag!

Torsdag och jag är ledig! stigit upp tidigt, för att vara mig, för att lämna in bilen på verkstan och byta tändkassett. Peter som skulle till jobbet var villig att stiga upp tidigare för att skjutsa mig, snälla snälla.
I eftermiddag blir bilen klar hos Yohannes och sen förhoppningsvis körklar :) Äntligen! som den har krånglat nu i flera flera veckor. Det är värt alla pengar, fick för övrigt otroligt bra pris såklart, det lönar sig med kontakter!
Ikväll har jag utlyst en renoveringsfri kväll. så det lär bli god mat och mys och film i soffan, tror jag ska överraska peter med flygande jakob, sååå gott.

Funderar på om man ska ta en tur till Luleå till veckan, då jag är ledig måndag-söndag. Ska förvisso vara hemma i helgen, då vi ska åka till Peters stuga i Åheden över valborg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar