fredag 12 mars 2010

start


jag har fått problem med bilen! Varningslampan lyser och bilen vill inte starta. Varje gång det händer känner jag bara för att sälja bort eländet (dock händer det ju inte särskilt ofta). Ringt bilmeken och på tisdag ska den kikas på, Anton hjälper med bogsering! Men fick tipset att det kan röra sig om fukt också, kanske inget som egentligen måste bytas. Skulle då behöva köra motorvärmare dygnet runt, dock har ju stolpen timer. Kommer inte gå. Men ska iaf försöka köra så mkt som möjligt idag fram tills jag går på nattjobbet ikväll.


I helgen var vi i Luleå, bodde på hotell 2 nätter då Peter hade hotell genom jobbet, 200 kr/natt fick jag lägga till. Det var det ju värt, i synnerhet för hotellfrukosten :). Träffade Challi och Fredrik gjorde vi också, åt på Allstar och spelade Carc. Annars blev det såklart en middag hos mamma och pappa med syster och familj. Passade på att fota hunden Casper också, söt som få!

Peters lägenhet är i kaos, men snart är det ordning. Det har hänt mkt kring renoveringen, och det som gäller just nu är möbler och el. Möblerna går i gammaldags romantisk stil, lantligt. Och ingen möbel inhandlas innan den är godkänd av mig :D. Alla möbler ska målas såklart, vitt vitt vitt. Med lite vitfärg så löser sig det mesta! Här nedan har vi skrivbord och skänk som är under målning..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar